onsdag 16. juni 2010

1. forsøk = negativt

Etter omhyggelig testing mange morgener på rad har jeg ikke fått annet enn kritthvite, helt negative tester. Mensen er riktignok ikke kommet, men jeg tror nok det er på tide å innse at vi ikke er blant de heldige som blir gravide på første forsøk.

Jeg har kjent en del symptomer som kan tolkes som graviditetssyptomer, aller mest merkbart har mensmurringene i livmoren vært. Samtidig har jeg ikke hatt noen av de klassiske symptomene, som kvalme, trøtthet og ømme bryster. Alle symptomene jeg har kjent kan være bivirkninger av Pergotimekuren jeg hadde i forkant av inseminasjonen, så jeg legger ikke så stor vekt på dem.

Vi er skuffet over at det ikke ble full klaff med det samme, men det er ikke sånn at vi er helt knust. Nå blir det en måneds pause og så setter vi i gang med friskt mot i august!

1 kommentar:

  1. Så trist at det ikke klaffet denne gangen, bedre lykke neste runde.
    http://onskeomentil.blogg.no/

    SvarSlett